تکذیب حمله هکری به سایت وزارت علوم (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) تجربه کمردرد در ۸۰ درصد افراد | کدام کمردرد‌ها باید جراحی شوند؟ تداوم اجرای نیم‌بهاشدن سفر‌های برون‌شهری معلولان در سال جاری سازمان تأمین‌اجتماعی، بخش‌نامه قانون جدید نقل‌وانتقال سوابق بیمه‌ای را ابلاغ کرد (۱۹ خرداد ۱۴۰۳) بیش از ۳۶۷ هزار نفر در فاز دوم برنامه ملی سلامت خانواده در خراسان‌رضوی تحت پوشش قرار گرفتند علائم مسمومیت با داروی متادون چیست؟ خبر جدید برای بازنشستگان | زمان واریز مابه‌التفاوت حقوق فروردین ماه مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی مشخص شد «همسترکامبت» زیر ذره‌بین پلیس فتا مضرات استفاده از تلفن همراه هنگام شیردهی به نوزاد ضرورت امروز، ازدواج آسان راه‌های رسیدن به خانه‌بخت | جوانان مشهدی از چالش‌های پیش رویشان برای ازدواج می‌گویند ثبت‌نام اسکان موقت تابستانی فرهنگیان چه زمانی آغاز می‌شود؟ آیا «همستر کامبت» ما را پولدار می‌کند؟ تصادفات خراسان‌رضوی ۱۰ نفر را روانه بیمارستان کرد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) قتل زن جوان به دست شوهر کارتن‌خواب | قاتل: پول موادمخدرم را نداد، جانش را گرفتم! جاده کندوان یک‌طرفه شد (۱۸ خرداد ۱۴۰۳) آیا تب دنگی به اندازه کرونا قربانی خواهد گرفت؟ | ثبت ۲ فوتی در ایران آسیب‌های آفرودسواران برای محیط زیست خطر اُفت هوشیاری در افراد گرمازده
سرخط خبرها

آتش سوزی در مولوی | حریق انبار کالا در بازار تهران مهار شد + فیلم

  • کد خبر: ۱۶۴۶۱۴
  • ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
آتش سوزی در مولوی | حریق انبار کالا در بازار تهران مهار شد + فیلم
یکی از انبارهای واقع در خیابان مولوی تهران آتش گرفت.

به گزارش شهرآرانیوز، انباری در حوالی خیابان مولوی طعمه حریق شده است.

آتش نشانی در کمترین زمان ممکن خود را به صحنه رسانده است و مشغول اطفا حریق می‌باشند.

 

جلال ملکی، با اشاره به یک مورد آتش سوزی در خیابان مولوی گفت: ساعت ۱۸ امروز یک مورد آتش سوزی در مولوی اعلام شد و بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان مشاهده کردند در یک ساختمان دو طبقه قدیمی و در پشت بام این ساختمان فضایی حدود ۳۰۰ متر با استفاده از فنس‌های فلزی برای نگهداری مواد غذایی و کالا ایجاد شده بود همچنین مقدار زیادی کارگاه تولید قفس پرندگان و خاک آره نگهداری نیز در آن محل وجود داشت.

ملکی گفت: بخش پشت بام این ساختمان کاملاً شعله ور شده بود و آتش نشانان با نردبان خود را به کانون آتش سوزی یعنی سطح پشت بام رساندند و با عملیات سریع آتش نشانان از سرایت آتش به انبار پایینی جلوگیری شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: درحال حاضر آتش شعله زنی شده است و خوشبختانه هیچ مورد مصدومیت و تلفات جانی نداشتیم.

مهار آتش‌سوزی انبار کالا در بازار تهران

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی گفت: ساعت ۱۸:۱۹ امروز حادثه آتش سوزی در خیابان مولوی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد. در قسمت پشت بام یک ساختمان ۲ طبقه قدیمی، انباری به وسعت ۳۰۰ متر با استفاده از توری‌های فلزی و سایر مصالح نا ایمن ساخته شده بود.  

وی افزود: در محل حادثه فردی وجود نداشت و دقایقی قبل آتش نشانان این آتش سوزی را بدون مصدومیت مهار کردند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->